Piškotki: Lincos™ za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.

Pogoji poslovanja

SPLOŠNO

Za spletno trgovino LINCOS stoji podjetje Lincos d.o.o., Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana – Šentvid, matična številka 6263976000, davčna številka 56623593 (v nadaljevanju tudi prodajalec). Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, Srg 2012/47487.

Spletno trgovino LINCOS sestavljajo spletne trgovine na spletnih naslovih:
www.lincos.si, si.lincos.tools, www.lincos.it, www.lincos.at, in www.lincos.fr. Navedeni pogoji veljajo za poslovanje na vseh omenjenih spletnih straneh.

Za vsa vprašanja in dodatne informacije nas lahko kontaktirate na spodaj napisane podatke (v nadaljevanju kontaktni podatki):
- Lincos d.o.o., Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana Šentvid, Slovenija (sedež)
- shop@lincos.si
- racunovodstvo@lincos.si
-
servis@lincos.si
- pritozbe@lincos.si
- +386 599 70152,+386 313 90850

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne trgovine LINCOS, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja deloma urejajo tudi pravila nakupa v poslovalnici družbe Lincos d.o.o.


Z uporabo spletne trgovine LINCOS in/ali oddaji naročila se strinjate s pogoji uporabe. Pridružujemo si pravico do sprememb pogojev brez dodatnih objav. Za vaše nakupe bodo veljali pogoji uporabe, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v poslovalnici Lincos d.o.o. V kolikor imate dodatna vprašanja glede pogojev, nas prosimo kontaktirajte.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine LINCOS so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

UPORABNIKI

Uporaba spletne trgovine LINCOS je mogoča brez prijave. Pri tem lahko pregledujete ponudbo izdelkov, njihove opise, cene, trajajoče akcije in pridobite ostale splošne informacije. Za opravo nakupa preko spletne strani LINCOS je potrebno opraviti registracijo v spletno trgovino. Pri tem pridobite uporabniško ime in si izberete svoje geslo. S temi podatki po prijavi v spletno stran LINCOS lahko opravljate nakupe, pregledujete naročila in upravljate s svojimi podatki. Na e-naslov, vpisan v vaše podatke, boste prejemali vsa sporočila, povezana z vašim naročilom.

ZALOGA IZDELKOV

Izdelki na spletni strani LINCOS se sproti posodabljajo in spreminjajo.

Pripis zraven izdelka »na zalogi« pomeni, da je izdelek v našem skladišču in je v trenutku nakupa dobavljiv in ga lahko kupite na enega izmed omogočenih načinov nakupa.

Pripis »trenutno ni na zalogi« pa pomeni, da v tem trenutku tega izdelka pri nas ni. V tem primeru nakupa ne boste mogli dokončati. Če želite izdelek, ki ni na zalogi, naročiti, rezervirati, ali pa izvedeti okvirni datum naslednje dobave, nas prosimo kontaktirajte.

Če izdelka, ki ste ga kupili, iz izjemnih razlogov ni v skladišču na zalogi, vas bomo o tem nemudoma obvestili in v primeru vašega plačila denar tudi takoj vrnili.


CENE IN POPUSTI

Cene izdelkov so navedene brez in z vključenim DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Plačati je potrebno ceno z vključenim DDV za vsak izdelek in storitev. Vse cene so v evrih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do izteka ponudbe (5 dni). Končna cena izdelka in cena dostave bo navedena ob zaključku naročila in preko potrditvene e-pošte. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Če želite izdan račun brez obračunanega DDV (tujina), nas prosimo kontaktirajte. V kolikor izpolnjujete zakonske pogoje, bomo tak račun izdali.


Popusti so veljavni v časovnem okviru trajanja akcije ali do razprodaje zalog.

Cene izdelkov na spletu in v poslovalnici se lahko razlikujejo.

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja, za točne in podrobne informacije vedno kontaktirajte našo prodajno osebje.

NAROČILA

Naročilo prek spleta poteka po naslednjem postopku.

Izberete želeni izdelek in kliknete gumb »dodaj v košarico«. Pred nastavljena količina za prenos je 1, v kolikor želite več kosov, jo pred klikom gumba spremenite. Količino lahko naknadno spreminjate tudi v košarici. Ko zaključite z dodajanjem vseh željenih izdelkov, kliknete na košarico. Če vas zanima strošek dostave, lahko na tem koraku kliknete na »cena dostave« in izpisale se vam bodo vse možnosti dostave, ki jih ponujamo.

Po kliku na košarico in »pokaži košarico« boste nanjo preusmerjeni. Notri si boste lahko ogledali vse izdelke, ki ste jih dodali, njihovo količino, ceno in skupno ceno naročila. Če želite posamezni izdelek izbrisati, kliknite na ikono smetnjaka s križcem (zraven količine) in izdelek se bo umaknil iz košarice. Če želite količino samo popraviti, pa spremenite številko v okenčku za posamezen izdelek. Številko lahko pretipkate ali s pomočjo puščic gor in dol izberete pravo vrednost. Po izbiri nove količine kliknite gumb osveži (dve puščici v krogu, prvi zraven količine) in košarica se vam bo ponovno preračunala. Po prehodu na naslednji korak ne boste mogli več spreminjat košarice oziroma boste, če boste to želeli, spet morali začeti na začetku tega koraka.

Če so vam v košarici ostali izdelki in želite nadaljevati z nakupom, kliknite »naslednje«. Če ste že bili prijavljeni v spletno stran pred dodajanjem izdelkov v košarico, vam bodo te ostali shranjeni tudi po odjavi. Tako si lahko shranite izdelke za naprej, vendar vam pri tem ne moremo garantirati zaloge. Če še niste bili prijavljeni v spletno stran, se boste za nadaljevanje morali prijaviti ali registrirati.

Po uspešnem vpisu vas do konca naročila čakajo še štirje koraki – dostava, način dostave, način plačila in zaključek.
1. Dostava
Pri dostavi vpišete podatke o plačniku in dostavi. Pred nastavljeni so podatki, ki ste jih vnesli ob registraciji. Če želite popraviti naslov, ga morate popraviti na tem koraku. Pred nastavljeno je tudi, da so podatki o dostavi enaki podatkom o plačniku. Če temu ni tako, prosimo vpišite tudi želene podatke o dostavi. Po zaključku kliknete »naslednje«.
2. Način dostave
Sledila bo izbira načina dostave. Ponujene bodo vse možnosti, ki jih imate za posamezno naročilo. Osebni prevzem je brezplačen in se izvaja na našem sedežu. Ostale možnosti so različne dostave, ki jih ponujamo. Načeloma vam bodo ponujene možnosti dostave z vsemi kurirji, ki jih ponujamo, razen če gre za izdelek, ki ne ustreza pogojem posameznih kurirjev. Izberete možnost, ki vam najbolj ustreza in kliknete »naslednje«.
3. Način plačila
Izberete način plačila, ki vam najbolj ustreza. Vsi izdelki morajo biti plačati pred prevzemom oziroma pred izdajo (kurirja). Kliknete »naslednje«.
4. Zaključek naročila
Za pregled se vam odpre celotno naročilo s podatki, ki ste jih izpolnili. Preglejte še enkrat, če vam vse ustreza. Če imate kakšno opombo za nas, jo vpišite v prostor za opombe. Če ste zadovoljni s svojo izbiro kliknite »potrdite naročilo«. S tem ste naročilo oddali. Na vaš e-naslov boste prejeli potrditveni mail.

Za naročilo prek telefona pokličite
+386 599 70152,+386 313 90850. Skupaj z našim prodajalcem boste izbrali vse zgoraj naštete podatke. Za čim hitrejšo pomoč si pripravite kode želenih izdelkov ali čim boljši opis. Naši prodajalci vam bodo potem poslali ponudbo na e-naslov, ki jim ga boste dali, ali po pošti. Enako velja za naročilo prek e-pošte, ki ga pošljite na shop@lincos.si.

Šteje se, da je pogodba sklenjena s potrditvijo naročila ali plačilom ponudbe. Po tem trenutku naročila ne morete več preklicati ali spreminjati oziroma lahko to storite samo na enega izmed načinov, opisanih spodaj (vračila, zamenjava, odstop od pogodbe).

NAČINI PLAČILA

Omogočamo plačevanje z gotovino, kartico, nakazilom na naš transakcijski račun, preko PayPala ali s plačilom po povzetju (odkupna pošiljka).

1. Gotovina

Plačilo z gotovino je omogočeno na naših prodajnih mestih ali sejmih, ki se jih udeležujemo. Plačilo v gotovini lahko zavrnemo v primeru plačila zneska nad dovoljeno zakonsko mejo.

2. Kartica

Plačilo s kartico je omogočeno na naših prodajnih mestih ali sejmih, ki se jih udeležujemo. Sprejemamo
plačilne oziroma kreditne kartice (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, American Express – tudi možnost plačila na obroke).

3. Nakazilo na račun

Plačilo z nakazilom na račun je možno v primeru naročila preko spleta, telefona, e-naslova ali osebno v naši poslovalnici. Po opravljenem naročilu vam na vaš e-naslov pošljemo ponudbo ali predračun, ki ga je potrebno plačati pred prevzemom artiklov.

4. Plačilo preko PayPala

Plačilo preko PayPala je možno v primeru naročila preko spleta, telefona, e-naslova ali osebno v naši poslovalnici. Poteka na enega izmed spodaj omenjenih načinov, odvisno od strani, ki jo uporabljate, oziroma načina nakupa, ki ste ga izbrali.
1. Po opravljenem naročilu na vaš e-naslov prejmete PayPal zahtevek za plačilo (brez avtomatske preusmeritve). Zahtevek je potrebno plačati pred prevzemom izdelkov.
2. Ob oddaji naročila ste avtomatsko preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer z vpisom in potrditvijo opravite plačilo.

5. Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je možno v primeru naročila preko spleta, telefona ali e-naslova ali osebno v naši poslovalnici. Po opravljenem naročilu boste na e-naslov prejeli račun in potrdilo o odpremi pošiljke. Plačilo po povzetju ni možno pri pošiljanju določenih artiklov. Prosimo vas, da imate pripravljeno pravo količino denarja za odkup. V kolikor ne boste v celoti poravnali svoje obveznosti, vam kurir ne bo mogel izdati blaga.

6. Možnost financiranja

Podjetjem omogočamo več možnosti financiranja (kredit, leasing). Za več informacij nas prosimo kontaktirajte.

DOSTAVA

Za dostavo uporabljamo različne kurirske službe. Za dostavo po Sloveniji uporabljamo Gold Ekspres in Englmayer. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bomo s tem vaše naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito. Na vašo izrecno željo lahko paket dostavimo tudi z drugo dostavno službo, vendar v tem primeru ne velja znesek izračunane poštnine pri samem nakupu v spletni trgovini LINCOS.

V kolikor je vaše naročilo oddano do 11:00 ure na delovni dan, bo obravnavano še isti dan oziroma naslednji delovni dan. Vaše naročilo bo odpremljeno po prejemu vašega plačila, razen če gre za plačilo po povzetju. Če bo plačilo izvršeno do 14:00 ure delovnega dne, bo odpremljeno še isti, drugače pa naslednji delovni dan. V primeru plačila po povzetju pa bo odpravljeno še isti dan. Vsi termini se lahko zaradi izjemnih okoliščin ali okoliščin, na katere nimamo vpliva, zavlečejo.

Za dostavo je potrebno navesti telefonsko številko in e-naslov prevzemnika, da vas kurir lahko kontaktira. Če je dostava neuspešna, bo dostava opravljena naslednji delovni dan (po predhodnim dogovorom s kurirjem). V kolikor tudi druga dostava ne bo uspešna, se bo blago vrnilo v naše centralno skladišče. Imeli ga boste možnost prevzeti še 2 delovna dneva, po tem se bo blago razpakiralo in ne moremo več garantirati zaloge artikla. Kasnejše poskuse dostave lahko še organizirate v tem roku, vendar se vam strošek vsake naslednje dostave zaračuna po našem ceniku, plačilo le-tega pa je potrebno v naprej.

Za točen izračun nas prosimo kontaktirajte.

Prosimo, da paket ob dostavi preverite skupaj s kurirjem. V primeru, da opazite vidne poškodbe paketa in s tem tudi izdelka, ga ne podpisujte. Če pa opazite poškodbe na izdelku, ki so bile vidno povzročene pred dostavo, paket prevzemite, saj vam ga bomo zamenjali. S kurirjem v obeh primerih izpolnite reklamacijski zapisnik. Kontaktirajte nas v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku treh dni, da zadevo uredimo.

IZDAJA RAČUNA

Račun bo izstavljen v trenutku izdaje blaga (osebno ali kurirju). Račun bo izdan v tiskani obliki. V primeru osebnega prevzema v poslovalnici ga dobite takoj, v primeru dostave s kurirjem, pa bo vaš račun priložen v paket.

Sklenjena pogodba se v nahaja na našem sedežu. Za pridobitev kopije prosimo pošljite pisno zahtevo na naš e-naslov racunovodstvo@lincos.si ali po pošti na naš sedež.

Reklamacije računa upoštevamo v roku 8 dnih od prejema računa v pisni obliki na naš e-naslov racunovodstvo@lincos.si
ali po pošti na naš sedež. Kasnejši popravki niso mogoči.

VRAČILA IN ZAMENJAVE IZDELKOV

Če po nakupu ugotovite, da vam kupljen izdelek ne ustreza, vam nudimo možnost vračila ali zamenjave izdelka. Vračilo ali zamenjava je možna samo z računom v roku 14 dni od izdaje računa. Vsi stroški vračanja izdelka so vaši. Prav tako ne menjamo izdelkov, ki ste jih kupili iz našega reklamacijskega skladišča (zavestno kupljeni pokvarjeni ali obrabljeni izdelki po nižji ceni).

Izdelek bomo sprejeli nazaj samo, če je popolnoma nerabljen, v enakem stanju, kakor vam je bil izdan. Prav tako mora biti vrnjeno vse, kar je pripadalo k izdelku, originalno pakiranje, garancijski list, navodila. Če je izdelek sestavljen iz več delov, morajo biti vrnjeni vsi.

Če želite vrniti ali zamenjati izdelke, ki tvorijo akcijski komplet, lahko to storite samo, če vrnete vse izdelke iz posameznega paketa.

Če nam dostavite izdelek, ki ne izpolnjuje zgornjih pogojev, ga žal ne bomo sprejeli. Lahko ga boste prevzeli nazaj osebno v naši poslovalnici, lahko pa vam ga tudi pošljemo na vaše stroške.

V primeru vračila ali zamenjave denarja ne vračamo. Če izdelek vrnete, sem vam vaše vplačilo šteje kot dobropis za naslednji nakup. Pri zamenjavi morate v primeru zamenjave za dražji izdelek razliko doplačati, v primeru zamenjave za cenejši izdelek, pa se vam razlika prav tako upošteva kot dobropis za naslednji nakup.

Vse navedeno ne velja za potrošnike, ki izpolnjujejo pogoje za odstop od pogodbe, opisane v naslednji točki.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošniki (izključno fizične osebe, ki pridobite izdelke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki opravite nakup na daljavo, imate pravico, da nas v roku 14 dni od prevzema blaga obvestite, da odstopate od pogodbe, pri čemer ni potrebno navajati razloga za vašo odločitev. Odstop mora biti pisen. Pošljete ga lahko na e-naslov shop@lincos.si ali po pošti na naš sedež.

V primeru odstopa od pogodbe nam morate že prejete izdelke vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe na svoje stroške. Izdelke lahko vrnete osebno ali po pošti na naš sedež. Prevzem izdelkov lahko organiziramo tudi mi, vendar se vam strošek prevzema računa po ceniku dostave. Vrnjenim izdelkom obvezno priložite obrazec za odstop od pogodbe (Obrazec za odstop od pogodbe.pdf). Za pravočasno vrnjene se štejejo izdelki, ki so bili oddani na pošto pred potekom roka, tudi če jih mi še nismo prejeli. Ker pri pošiljanju z dostavnimi službami vedno obstaja možnost izgube paketa vas prosimo, da si priskrbite potrdilo o oddaji pošiljke. Če se bo vaš paket izgubil, vam bomo na podlagi tega potrdila sprovedli odstop do konca. Če potrdila ne boste imeli, se bo žal smatralo, kot da izdelki niso bili nikoli oddani.

Potrošniki morate izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovorni vi. Izdelka ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Smete opraviti ogled in preizkus artiklov samo v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošniki nimate pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za izdelek, ki je bil izdelan po vaših natančnih navodilih oziroma je bil prilagojen vašim osebnim potrebam ali željam.

Potrošnika bremenijo samo stroški vračila izdelkov.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo, dokler blago z naše strani ni prevzeto, vrnjeno s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ste blago vrnili preko našega organiziranega prevoza.

Plačilo se vam vrne na način, kot je bilo izvedeno. V primeru plačila s kartico denarja žal ne moremo vrniti na enak način, zato bo nakazan na vaš transakcijski račun.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vam vrne nazaj v obliki darilnega bona. Če izrecno zahtevate vračilo na drugačen način, kot je bilo dano, vam bomo ugodili, v kolikor to za vas ne bo predstavljalo nobenih dodatnih stroškov. Če boste želeli izbrati način, ki nam tega ne omogoča (recimo plačilo na PayPal, ki ni vračilo dejanskega plačila), vas bomo obvestili in izbrali si boste enega izmed za vas brezplačnih načinov.

Če se kot potrošnik odločite za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo akcijski komplet, lahko odstopite od pogodbe samo za cel komplet. Vrniti morate torej vse izdelke, ki so tvorili posamezen akcijski paket.


Vse navedeno velja zgolj za potrošnike, ki so opravili nakup na daljavo. Vsi ostali (podjetja, potrošniki pri nakupu v trgovini idr.) pravice do odstopa žal nimate. V primeru nezadovoljstva z izdelki imate možnost vračila in menjave po prejšnji točki.

REKLAMACIJA IN GARANCIJA

Če opazite, da vaše naročilo ni popolno, da ste prejeli napačne izdelke ali napačno količino, nas prosimo kontaktirajte v roku 8 dni od izdaje računa. Vašo reklamacijo bomo obravnavali in vam v primeru napake naročilo tudi ustrezno popravili.

Nudimo 1 – letno garancijo na vse izdelke. Uveljavlja se jo skupaj s predložitvijo (kopije) računa in izpolnjenim obrazcem (Obrazec za uveljavljanje garancije.pdf
). Za kakovost izdelka in njegovo brezhibno delovanje jamčimo v času garancijskega roka, v kolikor bo uporabljan v skladu z namenom in priloženimi navodili. Rok začne teči z dnem izročitve blaga.

Nudimo možnost popravila, vzdrževanja in nadomestne dele za izdelke še vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

STVARNA NAPAKA

Za stvarno napako na izdelku gre, kadar:
1. stvar nima lastnosti, potrebne za njeno normalno rabo;
2. stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
3. stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
4. se stvar ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim modelom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami prodajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

O morebitni stvarni napaki nas morate obvestiti v zakonsko predvidenem roku z izpolnjenim obrazcem za prijavo stvarne napake (Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.pdf
) in natančnim opisom napake. Omogočiti nam morate pregled artikla. V primeru ugotovljene stvarne napake bo ravnano po vaših željah in navodilih v izpolnjenem obrazcu. Če pa se bo izkazalo, da stvarna napaka na izdelku ne obstaja, bo izdelek na voljo v naši poslovalnici za prevzem še 60 dni. Lahko vam ga tudi pošljemo, vendar je strošek pošiljanja vaš.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku je natančneje urejena z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijskim zakonikom (OZ).

DARILNI BONI

Omogočamo možnost nakupa darilnega bona. Proti plačilu boste dobili list s podatki (=darilni bon), s katerim lahko nedoločena oseba vnovči kupljen znesek. Vsak darilni bon je označen s svojo številko.

Darilni bon je mogoče kupiti po telefonu, e-sporočilu ali osebno v poslovalnici. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od nakupa.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Unovčiti ga je mogoče samo v celotnem znesku. Znesek nakupa mora dosegati vrednost darilnega bona. Če je vrednost darilnega bona manjša od končne vrednosti nakupa, je razliko potrebno doplačati.

Koriščenje darilnega bona je možna pri vseh načinih nakupa. V primeru nakupa na daljavo je treba sporočiti kodo darilnega bona, v trgovino pa ga je treba prinesti osebno.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Trudimo se, da ste sproti obveščeni o vsakem koraku nakupa na naših straneh, zato vas o poteku vašega naročila redno obveščamo. Stanje vašega naročila lahko spremljate tudi z vpisom na spletni strani ali pa nas kontaktirate in dobite zadnjo informacijo o stanju.

Po oddaji naročila na spletu, boste na vpisan e-naslov prejeli obvestilo o prejemu naročila. Po pošiljanju tega sporočila, gre vaše naročilo v obdelavo. Pregledamo, če so izpolnjeni vsi potrebni podatki, če so vsi naročeni izdelki na zalogi in možnost dostave. V kolikor se ugotovi, da manjkajo podatki, da izdelka ni na zalogi ali da je nedostavljiv, vas bomo kontaktirali. Imeli boste možnost spremeniti naročilo ali ga preklicati, vsa dobljena plačila pa vam bomo takoj vrnili.

Ko bo vaše naročilo uspešno pripravljeno, boste dobili predračun na vaš e-naslov, če boste označili plačilo na transakcijski račun ali preko PayPala. Predračun mora biti plačan pred pošiljanjem ali prevzemom blaga.

Na e-naslov boste dobili še potrditveno sporočilo, da je vaše naročilo zapustilo naše skladišče (v primeru dostave) ali da je pripravljeno na prevzem (osebni prevzem oziroma dostava, kadar jo organizirate sami).

NAKUP ZA PODJETJA

Pri nas lahko opravite nakup tudi z izdajo računa za podjetje (pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko). Nakup poteka po enakem sistemu, s tem da pri registraciji (ali naknadno) dopišete tudi ime podjetja in davčno številko. Če na ta korak pozabite, imate do izdaje računa še čas, da nas kontaktirate in sporočite želene podatke. Po izdaji računa popravki žal ne bodo več mogoči.

Prav tako podjetja nimajo možnosti odstopa od pogodbe v roku 14 dni. V primeru nezadovoljstva lahko izdelek vrnete ali zamenjate, vendar denarja ne vračamo.

Za podjetja dodatno nudimo tudi možnost financiranja. Za več informacij nas kontaktirajte.

VARNOST

Spletna trgovina LINCOS uporablja 128-bitni kodirni ključ in SSL certifikat, izdan s strani za to pooblaščene organizacije.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Pri registraciji v spletno trgovino LINCOS boste za uspešno registracijo morali podati nekaj svojih osebnih podatkov, nujnih za sprejem naročila, izvedbo nakupa, izdajo računa in dostavo. Potrebni podatki so: ime, priimek, naslov (ulica, kraj in država), e-naslov in kontaktni telefon. V primeru, da kupujete kot podjetje, bomo potrebovali še ime vašega podjetja in davčno številko. Te podatke bomo hranili v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1) nedoločen čas.


Vsi navedeni podatki bodo uporabljeni izključno za zgoraj navedene namene in potrebno komunikacijo z vami. V nobenem primeru vaši podatki ne bodo predani naprej nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje Lincos d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi kateregakoli zunanjega vdora v našo spletno trgovino ali za kakršnekoli izgube, ki je nastala zaradi zamude dobavitelja pri posredovanju informacij, okvare na liniji ali sistemu.

Na spletni trgovini LINCOS se trudimo za ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov. Kljub temu se določeni podatki spreminjajo tako hitro in v neodvisnosti od naše moči in volje (zaloga, dobavni roki, cene), da jih ne uspemo popraviti takoj. Dopuščamo možnost za nepravilnost podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. V primeru takih napak in nepravilnosti vam omogočamo vračilo ali zamenjavo izdelka na naše stroške.

Lincos d.o.o. sme odstopiti od pogodbe, v kolikor se ugotovi bistvena napaka (46. člen OZ). Napaka je bistvena,
če se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Lincos d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja čim bolj učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav nas kontaktirajte na telefonsko številko 01/292-7781, na e-naslov racunovodstvo@lincos.si ali po pošti na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da so vsi morebitni spori rešeni sporazumno in hitro.

Podjetje Lincos d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Z Uredbe 524/2013/EU je bila
ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. Do omenjene platforme lahko dostopate s klikom na spodnjo povezavo.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Za sodno reševanje sporov je pristojno sodišče v Ljubljani. Izjema so potrošniški spori. Potrošniki lahko sprožite spor pri sodišču, kjer imate stalno prebivališče ali pri sodišču, pristojno glede na naš sedež. Za spore, sprožene proti potrošnikom, pa je pristojno sodišče po vašem stalnem prebivališču.

AVTORSKE PRAVICE

Vse objavljene vsebine na tej spletni strani so last Lincos d.o.o. Sem sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitektura in inženiring, grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura kot idejna rešitev. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Lincos d.o.o. je prepovedano. Spletna stran LINCOS vsebuje tekst in slike, ki smo jih pridobili s strani dobaviteljev ali z njihovim dovoljenjem za ustvaritev. Znamka LINCOS, ki se prodaja na tej spletni strani, je v celoti v privatni lasti matičnega podjetja z dovoljenjem za uporabo na naši strani. V kolikor bo potrebno, se bo pravice, ki izhajajo iz tega, branilo z vsemi možnimi pravnimi sredstvi.

Marec 2018